lördag 23 juni 2018

Och ut begav jag mig

Det blev PW 5,5 km, 48 minuter. Inget att yvas över, men all träning är bra träning.

Det stramade rätt mkt i höger knä redan från början, men efter att jag drog ner på tempot en stund kändes det bra. Lite allmänt stel efter gårdagens PW bara.

Efter 4 km började jag springa kortare sträckor, bara för att benen kändes hyfsat pigga och för att jag ville komma igång med mina kom igång-pass. Jag hade orkat springa både mer och längre, men höll igen.

Medan jag gick funderade jag på mitt uppsatta mål att orka springa en mil senast 1/9. Insåg också rätt snabbt att jag ligger långt efter i min planering, och att jag kanske måste skjuta på målet ett par månader. I så fall får det bli så. Kanske klarar jag inte att springa en mil över huvud taget, då får det vara så också. Kroppen bestämmer.

I nästa inlägg kommer mina ganska grova träningsplanering inför milen 1/9.

1 kommentar:

  1. Suka Nonton ?? Mau yang GRATIS ??
    Klik �� SUKACROT

    BOKEP INDO
    �� SUKA INDO

    BOKEP BARAT
    �� SUKA BARAT

    BOKEP KOREA
    �� SUKA KOREA

    BOKEP JEPANG
    �� SUKA JEPANG

    FILM SEMI
    �� SUKA SEMI

    Jangan lupa mampir ya ��
    Terima Kasih

    SvaraRadera