lördag 23 juni 2018

Börjar om från början, lite

I förrgår bestämde jag mig för att börja med morgonpromenader igen. Eftersom det går sådär när jag ska komma igång och springa (känningar, överansträngning och förkylningar) så återgår jag till att promenera. Eller Powerwalka, snarare. Istället för ingen träning blir det promenader. Betydligt bättre än att bara sitta still hemma.

Jag bestämde mig också för att sluta med godiset. Igen.

Nu sitter jag här och nyss undrade jag om jag verkligen ska ge mig ut idag eller om jag ska ta en vilodag. Efter att ha skrivit de första meningarna i det här blogginlägget har jag bestämt mig för att ge mig ut. Såklart. Det blir vilodag i morgon istället.

Jag ska även köra rehab varannan dag och mage (nästan) varje dag. Rehab är för armbågen och axlarna. Och för att förebygga hälsena/hälsporre.

Och så ska jag komma igång med mitt PT-program igen.

Nu kör vi!

(Känns som att jag upprepar mig om och om igen.)

Men hey, det är alltid för tidigt att ge upp. (Ja, en klyscha men ack så sann.)

1 kommentar:

  1. Suka Nonton ?? Mau yang GRATIS ??
    Klik 👉 SUKACROT

    BOKEP INDO
    🎞 SUKA INDO

    BOKEP BARAT
    🎞 SUKA BARAT

    BOKEP KOREA
    🎞 SUKA KOREA

    BOKEP JEPANG
    🎞 SUKA JEPANG

    FILM SEMI
    🎞 SUKA SEMI

    Jangan lupa mampir ya 🙏
    Terima Kasih

    SvaraRadera