lördag 26 maj 2018

Första löppasset igen

I onsdags sprang jag 5 km i Gallhålan! Med inslag av promenader, men det var mest löpning. Och det kändes bra! Lite stelt i baksidan, långt in i låren ... men inget annat jobbigt. Det jobbigaste var nog i så fall värmen. Drygt 20 grader redan vid halv elva.

I skrivande stund är det lördag och idag blir det vila, men i morgon ger jag mig nog på det igen, men om det blir löpning, styrketräning eller spinning återstår att se.

Får kanske ta och sätta mig lite senare och planera kommande veckas träning.

Och så får jag se till att komma ihåg att stretcha, varenda dag. Nu ska det bli ordning på den här kroppen! Både utvändigt och invändigt.

1 kommentar:

  1. Suka Nonton ?? Mau yang GRATIS ??
    Klik 👉 SUKACROT

    BOKEP INDO
    🎞 SUKA INDO

    BOKEP BARAT
    🎞 SUKA BARAT

    BOKEP KOREA
    🎞 SUKA KOREA

    BOKEP JEPANG
    🎞 SUKA JEPANG

    FILM SEMI
    🎞 SUKA SEMI

    Jangan lupa mampir ya 🙏
    Terima Kasih

    SvaraRadera