söndag 13 maj 2018

En helg, två pass

I morse blev det spinning igen, 30 minuters jättejobbigt sprint-pass. Hur skönt som helst när passet var klart!

På tisdag har jag bokat in mig på bodypump, men jag får se om jag kör det eller om jag kör mitt eget pass som PT-Frida satt ihop åt mig. BP är himla bra, om jag bara kan lära mig att inte lägga på för mycket, och ta i för hårt. Senast gick det ganska bra, men låren gjorde ont i nästan en vecka.

Snälla universum, låt mig hålla mig frisk och hel nu, för jag behöver regelbunden träning för att må bra, tack!

1 kommentar:

  1. Suka Nonton ?? Mau yang GRATIS ??
    Klik 👉 SUKACROT

    BOKEP INDO
    🎞 SUKA INDO

    BOKEP BARAT
    🎞 SUKA BARAT

    BOKEP KOREA
    🎞 SUKA KOREA

    BOKEP JEPANG
    🎞 SUKA JEPANG

    FILM SEMI
    🎞 SUKA SEMI

    Jangan lupa mampir ya 🙏
    Terima Kasih

    SvaraRadera