fredag 11 maj 2018

Ca två veckors uppehåll

Livet har kommit i mellan med trötthet som inte är av denna värld och rädsla för att bli förkyld har fått mig att vila ofrivilligt länge. Men idag var det dags! 45 minuter spinning blev det, tack vare en hastigt och lustigt ledig dag.

Det var ett ovanligt roligt pass. Jag kände mig stark och instruktören fick mig att ta ut mig fullständigt. Underbart. Som jag behövde det.

Löpningen ligger lite på is. Tror att jag behöver träna upp benstyrkan lite till först, med spinning och styrketräning.

Om två veckor kommer jag få mer tid till att träna och ta hand om mig själv lite bättre än jag gjort på sista tiden.

1 kommentar:

  1. Suka Nonton ?? Mau yang GRATIS ??
    Klik �� SUKACROT

    BOKEP INDO
    �� SUKA INDO

    BOKEP BARAT
    �� SUKA BARAT

    BOKEP KOREA
    �� SUKA KOREA

    BOKEP JEPANG
    �� SUKA JEPANG

    FILM SEMI
    �� SUKA SEMI

    Jangan lupa mampir ya ��
    Terima Kasih

    SvaraRadera