måndag 2 april 2018

Ny känsla i kroppen

Jag ska inte påstå att jag känner mig stark och vältränad, men jag känner det som att jag åtminstone är på väg att bli det.

Att jag är otålig och träningssugen, och nästan lite putt för att det är vilodag idag, tar jag som ett gott tecken. (Jag har allt för lätt att träna för mycket, med förkylningar och/eller överbelastningar som följd.)

I morgon ska jag springa igen. Funderar på att utöka tiden till 25 minuter, eller kanske 30, eftersom jag ändå promenerar ca halva tiden. 25 får räcka. Eller om jag helt enkelt ska fortsätta med 20 och kanske utöka löpningen? Jag vet inte! Så himla svårt att veta vad som är det rätta, vad som är facit. Men, att träna lite för lite under några veckors tid är nog mycket bättre än att råka träna lite för mycket. Så, bra, jag håller mig till schemat helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar